top of page
Recente berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Uitgelichte berichten

Snuffelmarkt (blog 11)

Afgelopen zaterdag was het zo ver, toen heb ik met mijn ouders op de snuffelmarkt gestaan. Het was een succes, alleen net niet mijn doel gehaald. Als je de vlog (https://www.youtube.com/watch?v=I3ofro29YzU) hebt gezien, weet je natuurlijk al wat meer, maar anders zal ik je het nu vertellen. Mijn doel, hetgeen wat ik minstens wilde proberen op te halen, vond ik aan het begin te hoog. Ik dacht: "ehmm, ik weet niet wat we kunnen verwachten, dus ik zeg maar wat." Dus zei ik maar gewoon, mijn doel was dus, €150,-. En we kwamen er dichtbij, heel dichtbij. Als mijn doel een diepe put was had ik te dichtbij gezegd. We hadden het kunnen halen, als de naaimachine die ik aan het verkopen was het gedaan had. Maar hij deed het niet, heel erg jammer. We gaan hem nog wel proberen te repareren, gratis of voor een laag prijsje. Dan wil de vrouw die hem wilde kopen alsnog voor €15,- euro kopen. Je weet nu in ieder geval dat het opgehaalde bedrag meer dan €135,- is. Maar ja, door de naaimachine het doel niet gehaald. Als waren er wel heel veel mensen in geïnteresseerd, maar iedereen vond het volgens mij te duur. Dat is wel jammer, maar het is niet anders. We hebben alsnog heel wat geld verdiend, wat ik eigenlijk niet verwacht had. We hadden vooral al wat verdiend voor de snuffelmarkt überhaupt begon. We waren nog bezig met uitladen en neerzetten, maar de eerste kopers waren er al. In de auto kijken, bieden, kijken en heel erg afdingen. Toen het begon hadden we al iets van €30,- volgens mij, dus dat was wel grappig. Daarna kwamen alleen maar meer mensen tot een uur of 1. En toen, braken de duistere, donkere tijden aan. Het begon met regenen, maar het hield op. Het ging weer regenen, maar zelfs dat stopte. Maar toen kwamen er minder mensen en dat stopte niet. Er kwamen steeds minder mensen en het werd steeds saaier. De laatste uren hadden we ook maar €15,- ofzo denk ik opgehaald. Het was saaaaai en ik had er helemaal geen zin meer in, maar we moesten door. Uiteindelijk hebben we heel wat verkocht, maar alsnog hebben we heel veel zooi en troep over. De auto zat daarom nog heel erg vol, maar het paste er makkelijk en beter in dan bij de heenweg. Jammer genoeg waren er minder mensen die iets wilde kopen en geïnteresseerd waren in spullen als bij het begin. Zou wel leuk geweest zijn, als we de laatste 20 minuten ofzo nog ff iets van €30,- opgehaald hadden. Maar goed, ik draai er nu eigenlijk al de hele blog omheen, maar het eindbedrag van afgelopen zaterdag was uiteindelijke geworden, na veel uren van verkopen, onderhandelingen en verveling. Meer dan dat ik zou verdienen bij de Albert Heijn als ik een hele dag zou werken. Het eindbedrag..... is geworden...... €..... 1......4.......3......,......8..........0! €143,80!!! Ik denk dat de snuffelmarkt nog voor herhalingsvatbaar is, maar dan zou ik eerst weer nieuwe spullen moeten hebben. En dan moet ik weer voorbereiden, dus ik ga weer verder met werken voor geld.

Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page