top of page
Recente berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Uitgelichte berichten

Een nieuwe actie (blog 13)

Ik heb samen met mijn ouders weer iets nieuws bedacht. Het is iets wat in de webshop kan komen en wat je gewoon kan kopen i.p.v. bij een bepaald sponsorbedrag kan krijgen. Het is een gelukspoppetje aan een sleutelring met een kaartje met een spreuk erop. Snap je het nog? Mooi, ik ook niet. Ik zal proberen het zo uit te leggen dat zelfs ik het snap. Je hebt een sleutelring, waar je een sleutel aan kan doen. Daaraan heb je een gelukspoppetje en een kaartje. Op het kaartje staat een spreuk, bijvoorbeeld "succesvolle mensen maken fouten maar stoppen niet". Dat is de voorkant van dit kaartje. Op de achterkant van het kaartje staat mijn website en naam en een bedankje. Je kan bij de foto's een voorbeeldje zien van de voor- en achterkant van het kaartje. Later als het helemaal klaar is zal ik ook foto's laten zien van het totaal en ik zal het waarschijnlijk showen in mijn vlog. Dus houd mijn YT-kanaal in de gaten! https://www.youtube.com/channel/UC6HnVLfcnCF6kBVz4ZPq4sQ.

Alleen het kan misschien nog wel even duren voor ik die foto's en vlog heb. Ik moet nog namelijk alles kopen en kijken waar ik het het goedkoopst kan kopen. Ik heb al wel wat gedaan, maar ik moet nog naar de stad om daar bij een paar winkels te kijken. Als ik het daar niet koop, zit ik nog met de verzendtijd van het internet en ik weet niet precies hoelang dat duurt. Dus ik kan ook nog niet zeggen wanneer de vlog en de foto's online komen, maar ik probeer het zo snel mogelijk af te hebben. Als je zoiets hebt van: "Ik wil het wel, maar ik wil eerst de prijs weten." Dan moet je ook nog wachten, want de prijs hangt natuurlijk af van de kosten, maar ik kan wel alvast zeggen dat als je niet in de buurt woont je sowieso verzendkosten moet betalen. De prijs zit denk ik wel onder de euro, maar misschien niet als je zelf een spreuk wil. Ik heb zelf een paar standaard spreuken, maar als je zelf een spreuk hebt en die erop wil, moet je wel wat extra's betalen. Volgens mij heb ik nu alles wel uitgelegd, dus ik hou het voor gezien voor deze blog. Doei!

Het gaat waarschijnlijk nog iets veranderen

Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page