top of page
Recente berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Uitgelichte berichten

Bedrijven benaderen (blog 16)

Daar ben ik weer! Later dan normaal, maar ja ik moet ook weer even wennen hè. En ik heb het ook heel erg druk. Ik ben zoveel tijd aan school kwijt, het is gewoon niet normaal! Ik denk dat ze dat echt moeten inkorten, scholenrevolutie! Maar goed, dit is geen blog, om het systeem van school te veranderen, dat doe ik wel met vrienden. Dit is een blog om jullie op de hoogte te houden van de zaken. En ik moet zeggen, met het plan wat ik heb liggen ga ik denk ik nog best wel wat geld ophalen. Ik wil namelijk bedrijven benaderen, ja eindelijk denk je misschien. Want daar is het geld natuurlijk. Zij hebben meer geld dan de gemiddelde particulier. Eerst vond ik dat te spannend en wilde ik dat zo veel mogelijk ontwijken, maar ik denk dat ik het kan. Ik heb het gedaan bij Automat en bij de sportschool en dat werkte veel beter dan proberen particulieren dingen te laten kopen.

Mijn vader heeft aan een groep Nolockmensen (als ik het goed heb) gevraagd of ik bij hun een presentatie kan geven over mijn reis. We hebben nog geen antwoord, maar het zou dan donderdag zijn, dus daar ga ik i.i.g. al wel voor oefenen. En daarna ga ik werken aan een algemeen praatje wat ik kan houden voor in principe elk bedrijf. Dan ben ik van plan om naar Sushi Today te gaan met misschien de gelukspoppetjes, dat ze die aan de klanten kunnen geven als die weggaan.

Maar ik kan ook naar de Burger King en Pathé gaan en een geniaal idee van mijn moeder uitproberen: vragen of ik kortingsbonnen mag verkopen. De klant krijgt korting, het bedrijf krijgt klanten en ik krijg geld! Geweldig! Ik kan misschien een combinatie aangaan met Burger King en Pathé of beiden apart. En na dit alles, als ik dan nog niet genoeg geld hebt wat ik verwacht, kan ik gewoon naar bedrijven toegaan. Misschien gewoon geld vragen of anders misschien met het idee van kortingsbonnen. In principe kan ik met hetzelfde praatje naar elke winkel, dus is dat het enige waar ik aan moet werken. Het werkt waarschijnlijk beter dan wat ik voorheen deed. Het kost denk ik minder tijd en levert waarschijnlijk meer op. Maar goed, dat is het wel weer zo een beetje voor deze keer. Ik ga hier aan werken, als jullie dit dan even delen dan is iedereen blij! Tot volgende keer!


Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page