top of page
Recente berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Uitgelichte berichten

Ik ben terug! (blog 15)

Ik ben er eindelijk weer. Het duurde even om weer de spirit te pakken te krijgen om me in te zetten voor mijn droom. Ik moet nog €4500,- ongeveer, wat is mijn plan? Ehhmm, geen flauw idee. Ik moet ook nog steeds die gelukspoppetjes met spreuken maken en dat ga ik nu zo snel mogelijk doen. Daarna kan ik nog de auto van mijn vader en moeder wassen, maar voor de rest heb ik geen flauw idee wat ik nog kan doen. Ik kreeg laatst een mail van mede-Masterskippers. Zij hebben in samenwerking met een bedrijf een verkoop van mokken opgezet. Je kan er je naam op zetten en ook iets met Masterskip. Ik dacht: leuk idee! Misschien kan ik het doorverkopen of ook zoiets bedenken. Maar toen zag ik de prijs: €34,95. Ik kan er dan wel 3 voor €99,95 krijgen en dan zelfs een vierde gratis, maar ik denk niet dat iemand een mok van €25,- wil kopen. Ook al staat er zijn naam en Masterskip 2016/2017 op. Maar als een mok wil kopen, tweet dan even naar @Luuk_op_Reis "Ik wil een mok voor ..." Op de puntjes zet je dan of je een mok wil voor €49,95 of voor €29,95,-. Als er dan genoeg mensen willen kan ik kijken of ik wat mokken in kan kopen en kan doorverkopen. Ik zal voor de liefhebbers wat foto's toevoegen. Vermeld er, als je nog genoeg tekens hebt, ook even bij of je jouw naam er op wil of niet en of je een xl mok wil of een gewone maat. We zullen natuurlijk nog wel wat meer contact hebben, omdat ik ook moet weten waar ik mok naar toe moet sturen. Oh wacht, ik weet nog iets om geld te verdienen. Ik kan natuurlijk nog vaker op de snuffelmarkt gaan staan. Ik heb nog wat spulletjes van mijn kamer opruimen en mijn broer heeft ook nog spullen gevonden. Het is niet veel, maar wie het kleine niet eerst, is het grote niet weerd. Misschien kan ik dan nog wat verdienen. Tijdens het opruimen zijn wij ook pokemon kaarten tegengekomen. We hebben er echt heel veel en sommige zijn volgens mij best wel zeldzaam. We hebben zelfs Franse kaarten en ook een Nederlandse. We hebben een paar prijzen opgezocht en in totaal kunnen we daar denk ik wel een paar honderd euro uithalen, maar we hebben een hele speciale kaart. We zagen hem ergens voor €3,000 euro en ergens voor €350,-. We weten dus niet goed wat de echte prijs is en hoe we het eigenlijk moet verkopen. Als je dus nog tips hebt, zijn die erg welkom. Je kan ze tweeten als je wil, maar mailen (luukwin@planet.nl) mag ook. Alvast heel erg bedankt. Het is denk ik wel weer goed voor deze keer. Ik moet opletten dat ik niet mijn vingers te veel belast van te veel typen, ik heb ze namelijk nog nodig. Hopelijk tot volgende week!

xl mok

Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page