top of page
Recente berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Uitgelichte berichten

Op de Wylde Swan! (blog 12)

Het leek even niet door te gaan, maar toen we er waren vond ik het geweldig. Ik kreeg een gevoel van: "Ik wil op reis en wel nu!!!" Maar ja, jammer genoeg moet ik nog een paar maanden doorkomen en ook nog ongeveer €4750,- ophalen. Dat zal nog wel even duren, maar ik zal mijn best doen om al het geld op te halen. Maar ik vond het geweldig op de boot. Het zien van waar ik een maand zal leven, de verhalen van oud-trainees, de verhalen van crew/leraren. Al met al, ik vond het GEWELDIG EN IK WIL MEE!!! Sorry, ik liet mij even gaan. Maar ik heb er nu echt heel veel zin in, door de verhalen enzo. Als u mijn vlog gezien heeft, heeft u foto's gezien van de Wylde Swan en waar ik slaap enzo. Volgende week komt een vlog met meer foto's en zelfs filmpjes. Kijken dus! Maar voor degene die vlogs niet leuk vinden o.i.d. kan bij foto's onder het kopje meer op mijn site foto's zien. Voor filmpjes zal je volgende week naar de vlog moeten kijken. Ook komen alleen de foto's van de vlog van deze week zullen op de site staan, maar volgende week zullen ook de andere foto's op mijn site komen. Natuurlijk wat later dan de vlog, anders zal niemand meer de vlog kijken en dat is niet wat ik wil. Maar zoals ik in het begin al zei, het leek even niet door te gaan. Maar waarom dan niet, Luuk? Nou, ik zal het even uitleggen. Ik zag via een site die ik van Masterskip toe gemaild kreeg waar de Wylde Swan zou liggen. Maar toen we daar zaterdagochtend heel vroeg aankwamen, lag de Wylde Swan er niet. Toen vroegen we het aan mensen van de Tall Ships Races en die zeiden dat de Wylde Swan uitgevaren was, dus wij waren al zo van: "*&%#*($@*&@$, zijn we voor niks om zes uur opgestaan?!?!" Maar ze zeiden dat hij aan een sluis ligt en daar lag hij gelukkig ook. We hadden niet veel gemist, want degene die een verhaal zou doen, was ook te laat, dus we konden nog makkelijk meedoen. Na zijn verhaal kregen we in drie groepen van oud-trainees een rondleiding op het schip. Ik vond het heel leuk en interessant en we eindigden met weer een verhaalen van dezelfde man in de slaapruimte. Er was een ruimte voor alle leerlingen. Er was wel in een hoek wat meer privacyplekken, waar je met wat minder mensen lag en wat meer afgeschermd. Je slaapplek is of een gat in de muur of een hangmat. Ik ga proberen om in de hangmat te slapen, want dat lijkt mij wel leuk en je blijft goed liggen. Als er hoge golven zijn, rol je in je bed in de muur, maar een hangmat blijft min of meer op zijn plek hangen. Dat je allemaal zo dicht op elkaar ligt, lijkt mij aan de ene kant ongemakkelijk, maar aan de andere kant heel gezellig. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, maar ik moet nu weer door met geld stele.. uh ik bedoel natuurlijk verdienen. Tot volgende week!


Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page